Reklam
Bugun...
Reklam
BU DURUMA KIZMAYACAK HAZMEDECEKSİNİZ


KULİSÇİ BEY
haberci.gazetesi@hotmail.com
 
 

AK Parti Genel Merkezi 13-14 Nisan tarihleri arasında “Yerel Yönetimler Sempozyumu” adı altında bir organizasyona imza attı. Bu her yıl geçekleştirilen bir organizasyon. AK Partili Belediyelerin oskarları diyebiliriz.

“Yerel Yönetimler Sempozyumu”nda Türkiye’nin birçok Büyükşehir, İl ve İlçe Belediyeleri çeşitli alanlarda ödüller aldılar. Fakat bunların içinde Manisa’da 11 İlçe Belediyesi olan bir AK Partili tek bir belediye yoktu.

Neden, Niçin falan demiycem. Çünkü herkes bunların geçek sebebini biliyor.

Hedefleri halka hizmet etmek olması gerekirken, 2014 yerel seçimlerinde Büyükşehir Belediyesini kazanan Cengiz Ergün’e laf yetiştirmek olan kadrolar zaten bir şey beceremez.

Büyükşehir Belediye Başkanı ile kavga dövüşü bırakacak ve kendi ilçelerinizde hizmet etmek için çabalayacaksınız beyler.

Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün o makama halkın oyları ile geldi. Yani size 11 AK Partili Belediye veren ama Büyükşehir de oy vermeyen halktan bahsediyorum.

Bu duruma kızmayacak ve hazmedeceksiniz !

“Bize Oy Vermedeniz. Büyükşehir’e gidin” diyerek de vatandaşı aklınız sıra cezalandırmayacaksınız. Eğer Cengiz Ergün hizmet etmiyorsa halk 2019 seçimlerinde gerekeni yapar. 2014 Yerel seçimlerinde yaptığı gibi!

Gazetelerde boy boy yer alan haberlerle, billboardlarda ki reklamlarla bu işler olmuyor. En iyi reklam halka hizmet etmektir. Siz güzel bir hizmet yapınca halk zaten bunu kulaktan kulağa konuşuyor. Algı ekibi, basın ekibi, anket ekibi, hediye dağıtmak ekibi birde yeni moda olan sosyal medyadan yalakalık ekibi filan hep hikâye. Halk her yürüdüğü sokağı, çöp döktüğü varilleri bilir. Çünkü orada yaşıyor. Eğer siz gerçekten hizmet ederseniz binlerce gazete basımına gerek kalmaz. Birde yeni moda şakı türkü ile hizmet anlatıyoruz.

Büyükşehir Meclisinde bile daha doğru düzgün temsil edilemeyen, neye evet neye hayır diyeceğini bilmeyen, siyasi nefret ile oylama yapan AK Parti Grubu aklını başına almalı.

Kendi içersinde bölünmelere ve çatışmalara son vermeli.

2019 seçimlerine daha uzun yıllar varken Ömer Faruk Çelik ve Mehmet Çerçi arasında ki Büyükşehir Belediyesi adaylığı bu kadar ayyuka çıkmamalı.

Daha kendi belediyelerinizde sorunları tam olarak çözememişken Büyükşehir e adaylık düşünceniz biraz abes değimlidir?

Gergin suratlı sekreterler, James Bond filminde fırlamış korumalar, ayakları yere basmayan müdürler, sözde danışmanlar, çakarlı arabalar, her başkan yardımcısı ve müdürün altına makam aracı vs. vs.

Kaldı ki daha Manisa’nın 11 AK Partili Belediyesi var. Neden hep Şehzadeler ve Yunusemre isimleri ön planda. Bu kadar bencillik mi olur?

Milletin parası ile milletle aranıza duvar örmeyin. Yoksa Cengiz Ergün bu şehir de kahraman olur.

Son olarak bir hatırlatmada bulunmak istiyorum. Sizlerinde hatırlayacağı gibi yaklaşık 6-7 ay önce Manisa’nın güzelim yerlerini adeta işgal eden billboard ve LED ekranlarla ilgili tartışmalar yaşanmış ve konu mahkemeye taşınmıştı. Şehzadeler ilçesinin tam ortasında, ecdadın o günden bu güne selam duan eserleri olan Muradiye Camii ve Sultan Camiinin önünde bir LED ekran var. Bununla ilgili Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik; “Onu oradan yıkarız. Tarihi eserlerin görüntüsünü kapattırmayız” demiş, Büyükşehir Zabıtası LED ekranın başında 24 Saat nöbet tutmuştu. LED ekran yıkılmasın diye. Sonra gazetelerde bir haber çık. Ömer Faruk Çelik’in hukuk zaferi diye. LED erken konusu mahkememe taşınmış ve yıkın denilmiş. Haberde Ömer beyin söylediği buydu. Fakat aradan uzun zaman geçti ama ne yıkılan LED ekran var nede başka bir şey. Acaba diyorum eski belediye binasını almak için Büyükşehir ve Şehzadeler arasında sulh yapıldı da bizim mi haberimiz yok?

Neyse soru şu; LED EKRAN HANİ YIKILIYORDU. NE OLDU O İŞ BEYLER ?...





YORUMLAR

Henüz Yorum Eklenmemiştir.Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.

YORUM YAZ



YORUM YAZ

FACEBOOK YORUM
Yorum

YAZARIN DİĞER YAZILARI

HABER ARA
SON YORUMLANANLAR HABERLER
ÇOK OKUNAN HABERLER
VİDEO GALERİ
FOTO GALERİ
GÜNDEM'DEN BAŞLIKLAR
Henüz anket oluşturulmamış.
 YUKARI